Sıkça Sorulan Sorular
  • Başvuru için bir yaş sınırı var mı?
    Kart 1903 almak için bir alt sınırı bulunmamaktadır. Bununla birlikte 0-12 yaş gurubu küçük taraftarlarımız için Yavru Kart önermekteyiz.
  • Kart 1903’ü nerelerden alabilirim?
    Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) ve web sitemiz (www.kart1903.com.tr) aracılığıyla Kart 1903 alabilirsiniz.
  • Kartımı satın aldım fakat hala elime ulaşmadı, ne yapabilirim?
    Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) arayarak kartınızın güncel durumu ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
  • Kartım bana nasıl ulaşacak?
    Kartınız anlaşmalı olduğumuz kurye/kargo şirketi aracılığıyla bize bildirmiş olduğunuz adresinize gönderilmektedir.
  • Kart ulaşım süresi ne kadar sürecek?
    Kart1903’leriniz resmi siparişiniz sonrası ortalama 7 iş günü içinde belirtmiş olduğunuz teslimat adresinize teslim edilecektir.
  • Aynı soyadı taşıyan kimselere kartı teslim alabilecek mi?
    Satın alım sırasında teslimat yapılabilecek kişi olarak adı verilen kişiye teslimat yapılabilmektedir.
  • Farklı kişiye teslimat isteyebilir miyim?
    Satın alım aşamasında belirtmek suretiyle farklı kişiye teslimat mümkündür.
  • Hediye olarak kartı alabilir miyim? Doğrudan gönderim yapıyor musunuz?
    Evet alabilirsiniz. Satın alım aşamasında hediye almak istediğiniz kişinin teslimat bilgilerini vermeniz halinde kendisine teslimat yapmamız mümkün olmaktadır. Eğer hediye aldığınız kişinin kişisel bilgilerini bilmiyorsanız, Hediye kart gönderilecektir ancak hediyeyi alan kişi tarafından kart aktifleştirme işlemi yapılması gerekecektir.
  • Kartımı aldım ama haklarımı bilemiyorum. Nasıl öğrenebilirim?
    Web sitemizden sahip olduğunuz kartınızla ilgili özellikleri öğrenebilirsiniz. (Faydalar)
  • Her yıl üyelik yenilemesi olacak mı?
    Kartlarımız sezonluk olup her yıl Temmuz ayında yenilenmektedir. Yeni sezon kartınızı Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) ve web sitemiz (www.kart1903.com.tr) aracılığıyla alabilirsiniz.
  • Kartımı nasıl yenileyebilirim?
    Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) ve web sitemiz (www.kart1903.com.tr) aracılığıyla kartınızı yenileyebilirsiniz.
  • Kartım çalındı/kayboldu ne yapmalıyım?
    Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) arayarak kayıp/çalıntı kart bildiriminde bulunabilir, yeni kart talebinizi iletebilirsiniz.
  • Kartı kaybedersem yeni kart için ayrıca ücret alınacak mı?
    Kayıp/çalıntı bildirimi sebebiyle yenilenen kartlar belirtmiş olduğunuz teslimat adresinize kurye ile gönderilir. Bu işlem için sadece 10 TL kart yenilme ücreti ve kurye masrafı tahsil edilmektedir.
  • Kartımı farklı bir kişi kullanabilir mi?
    Kartlarımız kişiye özel olup sunulan avantajlar sadece kart sahibi tarafından kullanılabilir.
  • Kart 1903’ün kredi kartı özelliği var mıdır?
    Hayır, herhangi bir banka ya da kredi kartı özelliği bulunmamaktadır.
  • Maç bileti alımlarında avantaj sağlayacak mı?
    Bilet alımlarında Kart 1903 sahiplerine öncelik verilecektir. Kartınızla ilgili ayrıcalıkları Faydalar sayfasından inceleyebilirsiniz.
  • Ödül Puan nedir?
    Belirli üye markalarda yapmış olduğunuz alışverişlerde varolan kampanyalar doğrultusunda kazanılan ve bedava/indirimli alışveriş imkanı sağlayan ödül sistemidir.
  • Ödül Puanlarımı nereden öğrenebilirim?
    Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) aracılığıyla öğrenebilirsiniz.
  • Ödül puanları biriktirebileceğim/indirim kullanabileceğim üye markaları nereden öğrenebilirim?
    Çağrı Merkezimiz (444 1903 veya 850 222 1903) ve web sitemiz (www.kart1903.com.tr) aracılığıyla öğrenebilirsiniz.
  • Ödül Puanlar bir sonraki seneye aktarılıyor mu?
    Ödül Puanlarınızın kartın son kullanım tarihine kadar kullanılması gerekmektedir.
  • Ödül Puanları başka bir karta aktarabilir miyim?
    Ödül Puanların kazanılan karta özeldir. Kartlar arasında aktarım yapılamaz.
  • Ürünümden memnun kalmazsam nasıl iade ederim?
    Mesafeli satışlarda 4822 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki kanunda belirtilen hükme istinaden, Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde kullanılmamış kartları geri almayı taahhüt ederiz.

    Almış olduğunuz kart veya kartları iade etmek veya değiştirmek istemeniz halinde, kartınızın size ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içinde tarafımıza iade etmek istediğinize dair bildirimde bulunmanız gereklidir. Bu bildirimi 0850 222 1903 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsiniz.
  • www.kartalyuvasi.com.tr’de Kart 1903 sahiplerine sunulan %19,03’lük indirimden nasıl yararlanabilirim?
    • www.kartalyuvasi.com.tr 'ye üye bilgilerinizi yazarak giriş yapınız.
    • Satın almak istediğiniz ürünü sepete ekleyiniz ve "Satın Al" butonuna basınız.
    • Adres bilgilerinizin yer aldığı sayfada adresinizi kontrol ederek "İleri" butonuna basınız.
    • Karşınıza gelecek olan Kargo bilgilendirme sayfasında "İleri" butonuna basınız.
    • Ödeme Tipini seçiniz. Banka Havalesi veya Kredi Kartı seçiminizi yapınız ve "İleri" butonuna basınız.
    • Sipariş Onayı sayfasının en üst bölümünde yer alan "KART1903 NUMARASI" alanına kendinize ait KART1903 numaranızı yazarak "KARTI ONAYLA" butonuna bastığınızda %19.03' e varan indirimlerden faydalanabilirsiniz.